Hurra!!

     Publicerat den  2009-07-30 › 10:10:34
     under My Freakshow 1 kommentarer
Jennica den snällisen byter pass med mig på lördag så jag jobbar dag och hon kväll så att jag kan umgås med min älskipälski :) Hon tar även sitt pass som jag skulle tagit på söndagen så vi har hela söndagen också. Hurra hurra hurra :) Det gjorde mig i alla fall på lite bättre humör. Är så trött och har fortfarande ont i fötterna från igår men det ska kännas när man har jobbat söta 12 h 45 min. Money money money får man väl tänka då!

Nu ska jag cykla iväg till jobbet i "stormen" som jag ser utanför mitt fönster och hoppas på att man kan få i sig en kopp kaffe så att man kanske vaknar till liv lite grann!

pouce


mamma ›

Vad mysigt ni får det!! krama Peter från svärmor å svärfar

Datum: 2009-07-30 Tid: 11:02:22



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK