Lugnet och stormen?

     Publicerat den  2009-07-21 › 20:38:47
     under My Freakshow 0 kommentarer
Oj vad tiden går fort. Jag hinner inte riktigt med själv känner jag. Nu har mamma och pappa varit här sen i torsdags och de vinkade precis hej då! GUD, vad det är tyst i lägenheten just nu eftersom de har bott här med mig sen dess. Vi har traskat runt lite i stan och sådär och idag har vi inhandlat spritvaror i tyskland. Så nu ska man väl klara sig i sommar utan att behöva köpa utav systemets sortiment.

Det känns som att det har gått lite för lång tid för att uppdatera därför slänger jag upp lite bilder från vistelsen i Avesta och sedan kan jag säga er att jag saknar min älskling så att det gör ont i bröstet!! Nu är det en vecka sedan vi sågs sist och det är ju lite länge tycker jag. Käpte mig en ny parfym idag som jag tror att han kommer gilla också :) hihi. När jag åkte hem sist så var det som att det pirrade i magen av nervositet när jag skulle träffa honom. Jag var förväntansfull och gaalet lycklig över att vi äntligen skulle träffas. Sen hade vi några underbara dagar ihop. :) längtar tillbaka*


Anyhow! Pics.

Lilli körde en gympa/dans-uppvisning för mig, Cissi och Ellis förra lördagen. Hon var fruktansvärt söt.



Lilli stod för mycket av underhållningen denna lördagsafton



Det blir lite tokigheter när vi inte ses så ofta :)



Nere på kingen träffade vi på lite känt folk: Random pics. :)






Sen har ju mami o papi ett UUUNDERBART ställe också som jag nyttjade lite :)




puss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK