mitt älskade dalarna

     Publicerat den  2009-07-10 › 11:16:44
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag har det sååå bra här uppe så ni anar inte. Kom hem i onsdags och möttes av det värsta oväder man kan tänka sig. Hagel stora som körsbärstomater och åska och blixtrar som bara den. Vi får se hur det nu blir med familjetouren på lördag. typiskt.

Sitter nu och äter frukost, jo man tar sig ju lite sovmorgon på semestern. Sen ska jag in och möta the one and only Lilli B för en liten lunch och snacka massa gojja. ME LOVE.

Jag har haft sådan grov hemlängtan så jag ville bara visa mina föräldrar att jag älskar dem så mycket så jag köpte två flaskor vin och blommor. :) de blev mycket glada.

Nu ska jag käka upp min frukost.


hej dåååå...





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK