Mycket skeptisk

     Publicerat den  2009-07-28 › 15:37:19
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ibland blir jag bara ledsen för sånt här. Jag har länge suktat efter en Elise Ryan-klänning på nelly.com men har inte riktigt tyckt att det har varit nödvändligt att köpa någon sådan. Jag tycker att de är så snygga men igår när jag och Linda var in på Gina Tricot gjorde jag en förfärlig upptäckt. Att Gina har kopierat Elise Ryan klänningar i stort sett rakt av för den ynka kronan 299 och lika med den rare fashion klänningen jag köpte för någon månad sedan. Checka in detta:



Okej. Jag har klippt och klistrat i paint men you get my point. Är de inte skrämmande lika? eller är det bara jag som tycker det? Det kan det väl ändå inte vara. Visst skiljer det lite och det är klart att man ser skillnad men det är i alla fall inte kul när de kopierar sådär rakt av och man ser det så bra. Nä vet ni vad!!!





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK