Nä nu längtar jag hem

     Publicerat den  2009-07-01 › 09:51:31
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ja det gör jag. Jag har längtat hem länge nu men när storebror började att kommentera mina bilder på facebook på sin dotter osv så kände jag att han eventuellt också kanske längtar lite. Och då blir det jobbigt för mig om de där uppe ska hålla på att längta efter mig ;)

Btw så är min bränna inte cool. Jag och Frida satt på Espresso house i ca 5 timmar igår i västra hamnen och bara snackade gojja som tjejer är så bra på, speciellt när Frida har varit på Cypern en vecka så måste vi naturligvis uppdatera varandra. OCH eftersom jag inte är något fan av solskyddsfaktor så tog jag inte på mig någon. Trodde inte heller att det skulle bli fint väder. Min överkropp har en bränna efter linne, bikinitop och 3 halsband. (som sagt trodde inte solen skulle ta så mycket eftersom det var mulet när jag cyklade hemmifrån) och mina ben ser ut som skit. Det var roligast igår när jag tog av mig mina spetsleggings och skådade att det såg ut som att jag hade dem kvar på mig fast i rött och vitt. Som vi skrattade jag Frida och Erika (vi hade nämligen en riktig tjejkväll med Sex and the city-filmen och Ben & Jerry glass :).  IDag ser det mest ut som att mina ben har blivit överfallna av celuliter :( Så det får ni ingen bild på.
I alla fall.. Take a look.



Ciao nu ska jag möta Philip så ska vi ta sälle till jobbet. Vi börjar 10.45.


Anonym ›

Du är fin ändå fast du har lite rolig solbränna.

Vi ses snart!

Kram Sväggan

Datum: 2009-07-01 Tid: 12:56:52



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK