Oh Soooo Hooot

     Publicerat den  2009-07-03 › 15:31:03
     under My Freakshow 0 kommentarer
GOSH vad det är varmt här nere i skåneland. Solen gassar och jag har precis kommit tillbaka hem från att ha legat nere vid BO01 och solat min kropp. Vi var väl ett gäng på 20 pers från Fridays som var där. Det var Nice. Skit kul verkligen. Synd att man behövde ta sitt pick och pack så tidigt bara. Hade mer än gärna legat kvar där hela dagen och sedan satt mig i en solstol på Vanna beach och druckit en drink. Men jag har ett jobb att sköta så att sitta på Vanna får bli en annan gång. Besök sidan vet jag :) http://www.vannabeach.se/

Nu ska jag ta några avokadomackor som mellis sedan duscha och vila för att sedan dra till jobb..... pouce






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK