Slagen hjälte

     Publicerat den  2009-07-30 › 19:38:48
     under My Freakshow 5 kommentarer

DRAMA DRAMA DRAMA!

Idag har jag jobbat fm. men kom inte hem förns nu. Ni förstår, någon gång mellan 15.00-15.30 blev jag stucken/biten av någonting på foten och jag fick världens reaktion. Jag fick frossa, kallsvettningar och jätte hög puls. plus att jag kände mig så groggy att den närmsta jämförelsen var att va knall-kanon packad. Manager Jannicka ringde till sjukvårdsupplysningen och de sa åt henne att jag MÅSTE till en akutmottagning fort som attan eftersom vi inte visste vad det var som hade stuckit/bitit mig. Snällaste Nina följde med mig, vi haffade en taxi och stack till universitetssjukhuset MAS och där fick vi vänta. Pulsen blev snabbare och snabbare och jag i mina tankar trodde jag att jag faktiskt skulle stryka med (ni vet ju hur jag är) när jag väl fick träffa en doktor såg han ut som Robert Gustavssons karaktär i "vilse i min egen trädgård". Jag trodde inte mina ögon och inte heller mina öron när han lät som honom också. My luck liksom. Där inne fick man ligga och jag fick till och med ett sånt där sjukhusband man har på armen. Äkta sjukling. Jag fick kortison och tavegyl så efter ett tag mådde jag prima ballerina, dock kände jag mig en aningens bakis med huvudvärk och sömniga ögon. När jag kom tillbaka till jobbet hade ALLA hört talas om mina akuta reaktion och fick kramar och frågor från höger och vänster. Gullkamrater ♥. Om ni har några frågor så får ni väl ställa dem :p

En BAMSE kram till Nina som tog hand om mig. Tack tack tack!!



Anonym ›

Hehe, jag e en riktig snällis när jag lägger den sidan till ;) krama hårt Men guud.. vilken dag du har haft. Vad var det som bitit dig,visste dom det? Hemskt ju :/ Tur att du mår bra nu iallfall!!! Kramar i massor!

Datum: 2009-07-30 Tid: 23:05:40 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/
Becca ›

Stackarn :( fick du reda på vad det var för stick/bett? Pussä

Datum: 2009-07-31 Tid: 09:33:30 BLOGG: http://insincity.blogg.se/
David ›

Hej, råkade hitta din blogg när jag var runt och kikade lite och ville bara göra dig uppmärksam på att någon möjligen stulit din design (om du inte redan viste det). Se http://evelinar.blogg.se/

Datum: 2009-07-31 Tid: 09:45:27 BLOGG: http://dankor.blogg.se/
mamma ›

men,gud så hemskt. tack till dem som hjälpte till!

mamma

Datum: 2009-08-01 Tid: 20:50:02
Moa ›

Ja det var inte alls sådär jätte kul :/

Datum: 2009-08-03 Tid: 15:38:11 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK