Städtaaajm

     Publicerat den  2009-07-22 › 14:58:50
     under My Freakshow 2 kommentarer
Yes. Nu har jag tagit det lugnt heeela morgonen och tills nu på eftermiddagen. Och jag börjar faktiskt känna mig lite småsugen på att städa lite här hemma och göra det mysigt. Sortera lite kläder, diska lite. Plocka iordning så att det känns lite hemtrevligt. Mamma och pappa var så snälla att de skurade hela lägenheten innan de for hem så det är bara det sista som är kvar. Sorteringen av grejer och lite så att det ser ordningsamt ut. Sedan så kommer ju Frida hit imorgon och ska ha lite maratonkväll med mig. Vi ska titta på Sunes Jul (alla 24 avsnitt) och eftersom alla avsnitt är ca 10 min så blir det alltså 240 min med bara Sune och hans underbara familj. Det kommer bli urmysigt. Så jag måste ju få lägenheten i stämning, ja alltså inte julstämning men lite mysstämning.


"Det här kommer Håkan få fan för förstår ni"


Sväggan ›

Undrar om ni skrattade lika mycket som Philip brukar göra. han kollar alltid på den filmen när vi åker upp till stugan.Kram kram

Datum: 2009-07-23 Tid: 08:36:16
Anonym ›

SV till ovan: Ja det tror jag Absolut. Sunes jul kan ju vara det bästa som finns. Så himla himla underbart :)

Datum: 2009-07-23 Tid: 10:22:40



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK