tankspridd

     Publicerat den  2009-07-25 › 12:56:43
     under My Freakshow 2 kommentarer
Åh. nu är det bara 2 timmar kvar tills jag börjar jobba och jag har fortfarande ont i fötterna sen igår och det är ju ingen tröst att det förmodligen kommer vara ännu mer att göra idag. Vi får hoppas att tiden går fort så att jag bara kan gå hem och sova sen. Just nu sitter jag och sminkar mig men kan inte bestämma vad jag ska ha för slags makeup på ögonen. Det är ju ändå lördag så man skulle ju kunna spexa till det lite. Ja vi får se :)

Dagens horoskop:

Väduren 21/3-20/4

Visserligen är det lördag men du är fokuserad på plikter och ansvar. Lite mer avkoppling vore nyttigt.



mamma ›

ställ in fläkten på högsta hastighet så blir det svalare! kram mamma

Datum: 2009-07-25 Tid: 14:05:08
Lona ›

allt bra :D?

Datum: 2009-07-25 Tid: 15:01:04 BLOGG: http://lonatrogen.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK