uppdrag platina

     Publicerat den  2009-07-24 › 09:54:34
     under My Freakshow 1 kommentarer
Yes. Då var man igång med sitt hemmafix igen då. Vet att det egentligen är bäst att ta sig till frissan men ibland tycker jag faktiskt att det blir bättre när jag gör det själv men vi får väl se nu då när utgångsläget är mörkblondt på sina ställen. Jag kikade ner i hårbottnen och såg att det inte var så ljuvligt där nere heller så jag bestämmer mig för att sätta igång med detsamma. Jag är lite nervös eftersom jag ska jobba sen ikväll. Förstå, om det skulle bli gult? Jaja. det löser sig. Jag tänkte att jag skulle använda både Mood blonde och Essential color men jag vet inte vilken ordning jag ska ta. Men men. VI får väl se då hur man ser ut i skallen sen. Lär ju snabba på lite eftersom jag har en tvättid kl 12 också, Ska bara tvätta det viktigaste som jobbkläder. Sen får jag boka en ny till nästa vecka då jag tvättar resten.



puss


Anonym ›

Duktig du är, kommer nog bli superfint ska du se.. Ser att du har silverschampoo med, superduper! Ett måste för oss blondes ;) Jag åt buffè i göteborg.. och förmodligen var det musslorna som inte var som de skulle.Pratat me killens bror som är läkare o han sa att det är ett virus jag fått o att jag absolut inte borde jobba speciellt med tanke på att jag rör mig bland mat. Förstå att det var jobbigt att ringa dit.. åh... har sån ångest vad gäller pengar o allt nu.. Inte roligt för fem öre :( Dock så sa han att de skulle vara bra till imorgon (håller i sig 1-2 dar). Blä, kan hoppas man fåär en frisk helg iafl! Ha de bra på jobbet vännen. Kram!

Datum: 2009-07-24 Tid: 10:51:18 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK