Att hålla måttet

     Publicerat den  2009-06-25 › 12:54:31
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ännu en värdinna har lämnat sin position på Friday's dock så fortsätter hon som runner men hon höll inte måttet och var inte tillräckligt utåtriktad som en värfinna måste vara. Vi blir bara färre och färre vilket är tråkigt men det betyder ju också mer timmar. Tur att jag har haft mitt "utvecklingssamtal" och de hade ingenting dåligt att säga alls om mig. Vill inte vara för "jobbintim" här i bloggen men jag vill att ni ska veta att jag trivs så otroligt bra och igår så tänkte jag verkligen (på arbetstid) vilken tur jag har som trivs så bra på jobbet som jag gör. Det är nog mycket det som gör att man håller måttet. Trivs man inte så har man inget "happyface", och jag har alltid ett happyface när jag jobbar. Det spelar ingen roll om jag sopar fimpar från marken, tänder ljus på toaletten, rullar bestick, springer dryck eller pratar med gästerna. Jag gillar atmosfären på Friday's och det är den som gör mig så glad! Så jag måste ju bara slänga upp lite bilder på min FANTASTISKA arbetsplats!

    

I mitt ♥


Anonym ›

Håller med dig, förbannat tråkigt! Hoppas bara de låter bli att ta in en till så timmarna blir fler.. För trivs, det gör man ju absolut =) Kram på dig!

Datum: 2009-06-25 Tid: 15:27:46 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK