Bara ben och sommar

     Publicerat den  2009-06-25 › 10:22:37
     under My Freakshow 0 kommentarer
Det var så himla underbart igår när man kunde gå i bara ben till jobbet :) Jag skrev inget inlägg igår för jag var helt utmattad efter att ha jobbat en hel dag ute i solen. Det var bara vila som gällde hela kvällen för min del. Idag är man ledig och ska försöka ta mig till ett soligt ställe så att man kan få lite färg på denna bleka kroppshydda man bär på. Vet dock inte var, stranden (?), parken (?) eller västra hamnens lilla gräsplätt (?). Tåls att tänka på.

Idag är det lite lön också som skramlar in på kontot, kommer i rättan tider vill jag lova :) alltid trevligt med en slant att röra sig med . Nä nu ska jag dyka in i kylen och kolla om hon har någon trevlig frukost att bjuda på idag!!!



Gårdagens: svarta shorts, en randig tunika (fast Peter tyckte att det såg ut som en sjukhusklänning, hahaha), röda pumps och ett glatt humör ;)





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK