Den feminina sidan

     Publicerat den  2009-06-20 › 12:34:16
     under My Freakshow 1 kommentarer
Godmiddag.

Jag har lite funderingar angående hur jag skall klippa mig på måndag. Jag vill ha en mer feminin look nu och inte lika "tuff och hård" som innan. Jag har även planer på att byta hårfärg. Skulle vilja bli lite mörkare eller kanske mer naturligt eller kanske totalt becksvart? Åh vad jag inte kan bestämma mig.  Men har kollat på lite olika sidor om frisyrer och har hittat en hyffsat feminin frisyr. Bara det att det är så svårt att få mitt korta hår att se så ut. Vad tror ni? Ska jag behålla mitt blonda och satsa på en frisyr som liknar denna? :)


mamma ›

ja,men den var ju snygg!!Skulle passa dig. kram mamsen

Datum: 2009-06-22 Tid: 08:30:02



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK