Den fina och underbara veckan på månaden!

     Publicerat den  2009-06-26 › 11:40:25
     under My Freakshow 2 kommentarer

Varning för obehaglig läsning för mina manliga besökare!!!

Har precis "upptäckt" att den fina och underbara veckan på månaden har börjat precis i otid (!) Den är ca 1,5 vecka tidig, förmodligen ett symptom på att jag har varit jätteorolig och småstressad in my mind över att Peter skall åka och jag blir själv osv. Det gör mig inte så mycket att den kom nu men det är ändå lite skumt hur kroppen reagerar på hur man känner sig. Ett annat symptom jag har fått är att storstäda. Jag får städvittring när jag får min fina och underbara vecka. Jag vet inte vad det beror på om det är någon form utav kvinnlig hormon som tycker att städa är jätte kul och underhållande just då. Jag tycker dock att det är lite besvärligt eftersom det är jättefint väder ute och jag vill verkligen inte gå ut (?). Vad är det liksom? Men men, jag får det i alla fall jävligt rent här hemma och det är ju positivt kan man ju säga.

Imorgon skall Erika (min nya bestfriend här nere i Malmö) ha 20års-fest i sin "nya" lägenhet och jag jobbar till 23.00. Jag vill ju också vara med och bli sådär shitfaced som man får bli på fester. Men vi får se hur jag orkar. Jobbar långpanna imorgon, 10,5 timme minst. Så kan tänka mig att jag är sådär partysugen när jag slutar och känner jag migsjälv rätt så vill jag bara krypa ner i soffan, slå på en film och käka lite mörk choklad (den med havssalt är ju för underbar).

Men här har jag ju egentligen inte tid att sitta. Måste fortsätta min städning nu och sedan gå iväg och köpa lite blommor, vitaminer och grejer som man kan behöva såhär den fina och underbara veckan på månaden.

pouce pumpkins ♥



Anonym ›

Stackars dig. Synd att du inte var hemma för då hade du kunnat få städa hos mig :0). Du får se det possitivt, du slipper skiten när du är hemma i Avesta och träffar Peter ;0)Kram kram

Datum: 2009-06-26 Tid: 12:39:56
Evelina ›

Jag har börjat med veckans blogg på min blogg vill du vara med och delta så finns det mer information på min blogg :)

Du kommer få mer läsare om du vinner jag kommer att reklamera vinnaren varje dag i en vecka + får du en länk i VARJE inlägg jag skiver.



Lycka till! Kram Evelina.

Datum: 2009-06-26 Tid: 13:05:18 BLOGG: http://ewelinaliciouz.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK