Det är alltid för sent att vara efterklok.

     Publicerat den  2009-06-10 › 15:06:41
     under My Freakshow 3 kommentarer
Pust och frust.
Nu har jag tränat, shoppat och ätit en lätt lunch. Ska snart sticka till jobbet men tänkte först komma med ett konstaterande.

Det är sällan man känner sig så sexig, snygg och gudomlig som efter man har tränat. Så nu har jag sagt det. Ni kanske tycker att det låter konstigt men jag känner faktiskt så. När man har tränat och hållningen är lite bättre än normalt, man går och känner sig stolt över sin insats bland alla maskiner och sätter sig nöjsamt i bastun med en flaska vatten och bara ler.

Lunch: Lax och grönsaker i ugn.

Shoppingen som jag lyckades med ska jag genast lämna tillbaka, jag hade ingen lust att slita av mig alla kläder inne på Gina Tricot som jag precis hade fått på mig efter träningen så jag köpte på måfå det jag tyckte såg mysigt och trevligt ut. Ett par svarta chinos och en korallfärgad body. Chinosbrallorna som jag trodde var "boyfriend-fit" var så höga i midjan att naveln inte syntes och jag passade inte i Korall så det blir att lämna tillbaka och kanske kolla på prislapparna vad det står att det är för modell på grejerna innan man ställer sig i kön till kassan, eller ännu hellre, prova skiten så att man slipper släpa hem det som jag ändå måste släpa tillbaka.
Jag får helt enkelt vänta in kläderna från Nelly och kolla fall det passar men det gör det väl hoppas jag. Nu ska jag sticka till jobbet mina kära. Ha det bra. Puss och kram







Sväggan ›

Kul att vi snart ses!



puss och kram från Sväggan :0)

Datum: 2009-06-11 Tid: 10:29:48
Sväggan ›

Datum: 2009-06-11 Tid: 10:31:23
moa ›

Jaaaaa. det tycker jag med sväggan :D :D pusss och kraaam.

Datum: 2009-06-11 Tid: 10:57:56 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK