Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon.

     Publicerat den  2009-06-11 › 12:07:43
     under My Freakshow 0 kommentarer
Yes, då har jag käkat frulle, gjort en lista på dagens att göra, snackat med både systeryster och sväggan, fått en avi från posten om att jag har något att hämta på hemköp som inte passar i min brevlåda (kan det vara mina kläder?), kommit på vad jag ska köpa till folk som skall firas när jag kommer hem dvs, Johanna (student), Algot (fyller 3) och Linnea (fyllt 5). Jag kan naturligtvis inte skriva vad jag skall köpa eftersom jag vet att Johanna och de båda mammorna till barnen läser min blogg flitigt. :)

Nu börjar jag må bättre efter min dröm och är väldigt pepp på att gå till Hemköp, hämta mitt paket, springa runt på Entré och köpa presenter och lämna tillbaka kläderna på Gina Tricot som jag nämnde igår. Skall även hinna med att träna men tänkte göra alla andra ärenden först för att se hur mycket tid det finns till träning sen. Man hinner ju alltid med ett kort pass. Jag mår jätte bra av min "nya livsstil" och känner att det här kan funka riktigt bra. Har inte druckit en droppe läsk på mer än en vecka och jag saknar det inte ens. Det är iofs konstigt eftersom jag drack läsk varje dag innan. Det svåraste är nog maten på jobbet eftersom allt är så himla gott. Vi har världens godaste pastarätt: Cajun Shrimp & Chicken pasta som är TO DIE FOR. Men eftersom det är både grädde och pasta så lär jag låta bli den tyvärr. Men varje gång jag ser sen så dreglar jag lite smått i smyg. Det är sallad som gäller på jobbet nu för att inte öka i vikt. Man måste vara stenhård mot sig själv eftersom det bara är mig det skadar om jag äter fel. Igår på gymmet så vägde jag mig och jag väger på tok för mycket än, egentligen så är det inte vikten som spelar roll, kan gärna ha den stl som jag har nu bara det att allt fett får gärna omvandlas till muskler. haha.. Klassiskt. Man är för viktfixerad idagenssamhälle.

Nu ska jag skutta in i dushen och fixitrixa mig lite innan jag skuttar till hemköp och hela stora köpcentret. (Ni kan ju själva kolla in vad jag bor 5 min ifrån http://www.entremalmo.se/1/1.0.1.0/3/1/. Ni tjejer vet väl vad det innebär att bo granne med ett köpcentrum med 70 butiker, kafeer, gym och food court samt bowling och bio. Haha..


So long cowboys





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK