En plan

     Publicerat den  2009-06-03 › 16:26:40
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag har en plan som faktiskt kan funka.

Frukost: Proteinshake och grönt te
Lunch/middag (beroende på om jag jobbar öppning eller stängning): Cobbsallad på Fridays.
Lunch/middag hemma: Något nyttigt med få kolhydrater. Mycket lax och kyckling. Mycket grönt.
Mellanmål: Frukt
Motion: MERA
Alkohol: Mindre
Läsk: Ingen

Det kan faktiskt funka. Det är en metod som man faktiskt kan leva med. I alla fall jag. Proteinshaken är riktigt god och den mättar. Nu får det bannemig vara nog på onyttigheter. Jag är så jävla trött på mig själv för tillfället så nu får det vara nog. har legat på latsidan när det gäller gymmet eftersom jag jobbar så konstiga tider men det ska det bli ändring på. Nu är jag inspirerad av diverse människor som har gått ner i vikt och blivit sååå fina. Så nu ska jag inte falla för mer sötsaker. Nog för att jag bakade kakor idag men det var för att fira min validering. Men jag ska inte äta några nu. Slut på det.

Cobbsalladen på fridays är så goooood så den kan man ju leva på. Annars har vi ju flera sallader utifall man skulle tröttna. Bye bye pasta.

Oj, vilket argt inlägg det blev.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK