En riktig myskväll

     Publicerat den  2009-06-18 › 19:06:46
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja det är en sådan som väntar mig iväll. Peter skulle iväg och köpa toapapper men kom även hem med jordgubbar, rökta räkor och rosévin. MUMS. Han skulle även stanna till på Hemmakväll och hyra film tills ikväll Tror att det blir Appaloosa. Verkar vara grymt bra. Vi får väl se sedan om det är någon att rek.

Än så länge ser det ut som att det blir en bojkott av midsommarafton. Eller lite sill och potäter kan man ju äta men det blir ingen dans runt midsommarsång, nubbe eller kransbindning som i vanlig ordning. Jag tänker tillbaka på förra årets midsommar och bara ler. Det var fint väder, vi satt nere på bryggan i Buskbo och käkade mat. Vi var väl ett gäng på 20 pers. Familjen Eriksson som vi traditionellt firar med var självklart med och nu är det första året på över 10 år som jag inte firar midsommar med dem (var väl nåt år som vi inte firade men any way) det känns lite ui kroppen. Men tur att man har upplevt så många midsommaraftonar (?) i Buskbo redan så att jag får vara mätt på det i år även om jag inte vill. Hahaha. Jag och Peter får mysa ihop oss i soffan med Rosévin även imorgon och kanske sjunga lilla "hela familjen går ut med geten" (Tror dock ganska starkt att han kommer att protestera, :P )

Hej då





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK