Först till skrivarkön får först skriva ut.

     Publicerat den  2009-06-11 › 16:16:16
     under My Freakshow 0 kommentarer
Back from theeee shoppping.

Jag hann med allt jag skulle och lite till. Hittade fin fina presenter och när det var avklarat tog jag mig an att lämna tillbaka lite kläder. Usch, tycker verkligen inte om att göra det men känslan av att ha betalat för kläder man inte kommer använda är lite värre så jag tog mig i kragen och struttade in på Gina Tricot och sa vänligt att det verkligen inte passade på mig och ville lämna tillbaka. Hon såg inte alls glad ut, mest besvärad och det kan man väl kanske förstå men passar det inte så gör det faktiskt inte det, så det så!!! Jag fick mina pengar och traskade glatt vidare mot nya mål, dvs Cubus för att lämna igen en hemsk kjol jag köpte i förra veckan. Men där inne hittade jag däremot lite prylar som täckte upp kostnaderna för den hemska kjolen. En bikini med söta enhörningar på och trosor. Efter detta bar det av på jakt efter en ny handväska eller axelväska eller vad det nu kallas. Hittade en vrålsnyggväska som jag förmodligen hade köpt om inte det otroligt dumma butiksbiträdet tyckte att jag skulle ta mig en funderare på om jag VERKLIGEN ville ha en VIT väska, för hon ANTOG att jag som 99% av alla tjejer hade SVARTA väskor sen tidigare och att jag kanske skulle satsa på en billigare eller mindre väska, dum som jag är så nickar jag och går vidare. Nu när jag kom hem så fattar jag inte varför jag inte köpte den. Den var såååååå snygg och såååååå jag och den kostade faktiskt bara 399:-. En del människor ska verkligen inte stå i en butik. Jaja, efter denna groteska händelse tog jag sats och struttade i vild hastighet till Hemköp där jag skulle hämta ut mitt mystiska paket. Mycket riktigt så var det en STOOOOR svart påse från Nelly. Jag bugade och bockade till damen bakom disken och sprang hem och rev upp påsen som ett barn på julaftonsmorgon river upp sina första efterlängtade julklappar. Jag slängde av mig alla kläder och provade hela outfiten och guud vad fint det var. Nästan så att man föll en liten tår över hur bra smak jag faktiskt har :) I ett desperat försök att fånga denna vackra skapelse på bild lyckades jag naturligtvis inte och blev bara arg och frustrerad. Därför så får ni bara se bild på sakerna och inget på mig.

klänningen är en litesmått ballongmodell men är tight över bysten, Ni ser även skorna med 13 cm klack, min snygga hatt, lite presenter, en bikini och två "trosrullar".


Titta så tjusig. Med enhörningar och regnbågar på :) Och nej jag köpte den inte på barnavdelningen. ;P

Nu ska jag äta upp maten min. Har jag nämnt någon gång att jag ÄLSKAR Peters köttfärssås. MUUMS. ♥





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK