Idag blir det nog parken

     Publicerat den  2009-06-28 › 11:47:37
     under My Freakshow 1 kommentarer
uj uj uj vad trött jag är. Jag jobbade nästan 11 timmar igår och det kände jag i fötterna sista timmen vill jag lova. Det var fullt drag från när jag kom tills jag slutade. När jag väl gick av mitt pass var det dags för lite käk, tog faktiskt en pasta och tänk vad gott det var efter att ha slitit så mycket! Köket hade kryddat den lite extra för min skull och då blev den ju bara ännu bättre :) Sedan så satte jag mig vid den söta Erika som fyllde år (de hade kommit till Friday's precis innan jag slutade) och grattade henne och snackade lite med henne och hennes kamrater. Det är ganska skönt att sitta och varva ner när man har slutat innan man tar sig hemöver.

Väl hemkommen så kände jag mig ändå inte nervarvad så det gick inte att sova men det berodde på att jag sover själv nu för tiden, utan Peter. Inte coolt. Gick upp och slog igång TVn som visade någon film från -88 som faktiskt var ganska roligt. Jag somnade väl vid 03.30, inte heller coolt. Känner mig bara sleeeeten och det ska bli skönt att vara ledig i 3 hela dagar. Ska endast steka fläsket, träna och ta hand om mig själv och inte bry mig om något annat. Så jag kommer förmodligen att blogga hundra gånger om dagen..

Nu ska jag käka lite frukost och sedan dra på mig bikinin och bege mig till Rörsjöparken för lite sol.


Anonym ›

Jag veeeet, det kommer aldrig att gå att vi ska vara ensamma på lunchen alltid. Men det kommer dom ju att märka av.. jag frågade faktiskt varför o fick till svar att flera managers/tessan/jannika kommer att vara på plats och kunna hjälp till. Men hallå? De kan ju inte stå o passa upp oss och se närvi behöver extra hjälp och inte. Fy. Närru gumman, ha det skönt i dagarna tre o använd solskyddsfaktor (själv så fjällar hela ansiktet, NOT COOL ;) ) Puss o kram skumbanan!

Datum: 2009-06-29 Tid: 07:11:27



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK