Igång, och ingen återvändo

     Publicerat den  2009-06-05 › 10:28:11
     under My Freakshow 0 kommentarer

3JUNI
Frukost: Proteinshake och en kopp kaffe samt en banan för fyllighetens skull.
Träning: 30 min crosstrainer ´+ 15 min mage och 15 min ben.
Mellis: Banan
Lunch: 1 laxfilé och ugnsstekta wokgrönsaker
Mellis: Persika
Cykel 2 km till jobb
Jobb: 3 h (värt pass?)
Middag: cobbsallad på Friday´s ( sallad, ägg, oliver, gurka, tomat, bacon, mm)
Cykel 2 km hem
Kvällsis: 2 st Kiwi

Inte illa för att vara typ första riktiga dagen på mitt nya liv. Idag har jag träningsvärk som fan vet inte om jag hinner med att träna och käka innan jobb idag. Börjar kl 15.00-23.00. Det tar ju ca 2h att träna med allt, dush, ombyte, smink....... Har inte fått i mig min frukost än heller men den ska jag göra iordning nu.

Hejsvejs.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK