Jag älskar REA

     Publicerat den  2009-06-23 › 12:51:11
     under My Freakshow 1 kommentarer

Igår så var jag och klippte mig. Jag ska ta kort och slänga upp på bloggen så snart som min kamera har laddat klart. När jag var klar med klippningen så tänkte jag shoppa lite. Men det blev inte så lite, ett par jeans (249,50:-), En beige o vit randig tunika (125:-), En kortärmad pastellrutig skjorta (100:-), En långärmad pastellrutig skjorta (100:-), svarta solglajjor (200:-). GOSH vad jag älskar REA. Nog för att det blev en del spenderat ändå men med tanke på att jag har spanat in jeansen sen de anlände på Gina Tricot så kändes det fint att köpa dem för halva priset och jag kunde helt enkelt inte motstå. Resten inhandlade jag på Monki. De har förmodligen de skönaste mönster och modeller på sina kläder i hela Malmö och dessutom så är det billigt. Kan det bli bättre? NOOOOPE. :)

Bilder kommer på mina inköp så fort som kameran är laddad :)

Nu blir det att skutta ner i tvättstugen men först :

Frukost:
Svart kaffe, ett glas vatten, en linfröshot, en tallrik naturell yoghurt med linfrön, solrosfrön, osötad basmusli och mosade hallon. No sugar added <3



Det är bättre att tillsätta färska bär i yoghurten än att köpa en yoghurt med bär. Det är mycket mindre socker om man gör blandningen själv och dessutom mycket godare. Den söta lilla linfröshoten är kanske inte så god men den är mycket skonsam för tarmen och jag dricker en sådan då och då. Ta ett shotglas, häll i halva med linfrön och fyll på med vatten. Blanda om och vänta tills det blir som en gel runt linfröna. Drick!
 


Dessutom så har jag köpt på mig en brunutansol body lotion som inte luktar som ett gammalt solarium. Jag hade Dove ett tag men den gick ju inte att ha på sig, man luktade som om man precis hade stekt sig i ett solarium i en timme, så nu testar jag på L'oreal istället.



Jenny ›

Köp I.d Bareminerals brun utan som " Faux Tan" Den är hur bra som helst och luktar mandel :) De är den bästa jaag lovar!:)

Datum: 2009-06-23 Tid: 15:34:32 BLOGG: http://jempaj.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK