JAG VILL FIRA MIDSOMMAR PÅ LANDET

     Publicerat den  2009-06-18 › 11:18:30
     under My Freakshow 2 kommentarer
Jag vill köpa mig ett par riktigt snygga gummistövlar och bara klampa runt och mysa i Buskbo på midsommar. Tänk er att sätta sig nere på bryggan, äta mammas bullar, dricka varm choklad och kolla på när solen går ner över träden på andra sidan sjön. Det är livet det. Jag är en lantlolla och kommer alltid att vara det i min själ.


Bild: Sofis mode.


päron ›

Ta en dagstur till Österlen så kanske det dämpar hemlängtan lite!! Puss å kram Mamsen

Datum: 2009-06-18 Tid: 13:17:59
Lilli ›

sv - jaa, jag tror jag klarar dt.. kanske kan ta lite hjälp av lollo, hon kan nog sånt där! glad midsommar på dig pumpkin' <3

Datum: 2009-06-18 Tid: 17:26:41 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK