Klar för hemfärd.

     Publicerat den  2009-06-22 › 10:55:37
     under My Freakshow 2 kommentarer
Känns så himla skönt. Igår tog jag tag i att byta pass med tjejerna så att jag kan åka hem en vecka till Avesta och det var inga som helst problem. De småfnissade lite åt mig eftersom jag var ute i så god tid, men jag vill ju verkligen kunna semestra en vecka så då lär man vara ute i god tid. Ni kan få datumen redan nu så att ni vet när jag kommer och härjar :)

9-15 juli blir jag hemma. Kommer tidigt på torsdagsmorgonen och åker hem på onsdagseftermiddagen den 15:e.

Det är väl 2,5 vecka kvar bara. Jag fick sådan mersmak när jag var hem sist eftersom det blev en sån kort visit så jag var tvungen att boka in en heeeel vecka :) Jag kommer att hinna med att hämta ungarna på dagis, fika med mina goldie oldies ;) och sola en skvätt och bada en skvätt och bara vara en skvätt också. En annan toppen grej är ju att Peter redan är i Avesta då så jag får träffa honom också :D Oj ojoj vilken härlig vecka jag har att se framemot.

Nu måste jag skynda mig att göra mig iordning. Ska vara hos frisören kl 12. och jag hade tänkt att jag skulle stanna på Gymgrossisten och köpa nytt proteinpulver innan. När jag kommer hem nästa gång får ni se en snyggare och smalare Moa :)

Hej då mina gooodisar.

Oj ja förresten. Har glömt att berätta om pissvädret vi hade igår. Det var sånt spöregn så att jag var tvungen att sätta på mig Peters regnställ för att kunna cykla till jobbet utan att bli helt förstörd. Och varför tar hon inte bussen undrar väl ni?!
Ska jag tala om. JAG ÅKER INTE BUSS. Våga vägra åka buss säger jag bara och ser ut som nedan!!!!!!!



Den bjuder jag på så gärna så även fast jag ser ut att väga 40 kg mer än vad jag gör. HAHA. :)


Anonym ›

Va kul att du kommer hem snart då hoppas jag vi kan ses lite! kanske kan vi komma ner till Malmö på vår semester :0).Kram Sväggan

Datum: 2009-06-23 Tid: 12:56:52
Moa ›

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Jag längtar hem verkligen och det skulle vara så kul om ni ville komma ner sen på semestern och leka lite i Malmö med mig :) kraaam

Datum: 2009-06-23 Tid: 13:38:23 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK