Mina "pins"

     Publicerat den  2009-06-05 › 11:20:23
     under My Freakshow 0 kommentarer
på mitt jobb får man olika pins för olika saker.
Den som ser ut som en telefonkiosk är min valideringspin
Den som det står Friday´s på och WOW ovan är en WOWpin som man får om man har gjort nåt bra
Den tredje är en regular Fridayspin
plus min nametag



Tänkte precis slå på ett avsnitt av Sex and the city men kom på att jag har lånat ut boxen till Erika. skulle ha  behållt i alla fall en dvd-skiva. Damn it. Träna hinner jag inte heller. Lär vara på jobbet senast kl 14 om jag ska hinna äta innan och om jag kommer till gymmet till halv (vilket är omöjligt för mig eftersom jag inte har klätt mig eller fixat frippan, ja det måste jag, smink I dont' care men jag kan inte se ut såhär på gymmet. Då skrämmer jag de andra. ) och gå dit, träna osv osv tar 2 timmar och då är hon halv 2 och då ska jag hem hämta jobbkläder och cykla till jobbet (alla grejer får inte plats i samma väska) Klart att det går med det blir tight. Jag ska fundera på det.

morgon frippäääännnnn......





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK