Moa gillar skatteåterbäring.

     Publicerat den  2009-06-09 › 19:28:13
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja då ska hon unna sig lite shopping då. Jag har bara köpt Jobbkläder nu för tiden och ska unna mig lite kläder till mig själv. Fina kläder.



Har beställt detta från Nelly nu. Men hatten är en mörkare nyans än denna, typ som på armbandet. Psst. Klacken på skorna är 13 cm. :) Parteeey.  Ååååh vad jag längtar tills jag får hem det. Så att jag får prova det och ha på mig det på fest. Det var så länge sedan jag köpte något som inte var i jobbsyfte. Jag är så glad så glad. Behövde verkligen detta nu. Fick precis reda på att 3 st till har fått sparken idag så nu har alltså 7 st fått sparken från Fridays. Jag sitter i alla fall tryggt i båten och det känns jätte skönt. Man blev ju lite orolig ett tag men trodde verkligen inte att jag skulle få gå. Hade tänkt att jag skulle ha tränat nu men har verkligen inte hunnit. Har sprungit som en galning här och städat. Sen så ringde A och berättade att hon och 1 till hade fått gått. Sen pratade jag lite med Frida sen pratade jag med G och sen helt plötsligt så hade jag fått tillbaka mina skattepengar jag blev shoppingsugen. Och nu är det för sent. Känner mig dock inte så sugen på det heller, men hade väl kanske varit bra att träna lite för att få bort alla känslor just nu, men vad vet jag. Ska i alla fall dit imorgonbitti. älskar att träna på förmiddagarna. Lugn och skön stämning som fan och det är perfekt att träna mellan frukost och lunch. Jag mår bättre nu när jag har börjat äta nyttigare och rör på mig mer. Det är verkligen påväg åt rätt håll känner jag. :) wei

Updt- 20:37
psst. Det blev lite hemmaträning :) Me like.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK