Och så ska man rösta.

     Publicerat den  2009-06-07 › 14:45:35
     under My Freakshow 0 kommentarer
Flickan på bilden nedan kommer att kryssa Christoffer Järkeborn (m) när hon går till vallokalen i eftermiddag. Det är så overkligt för mig på något vis då jag tackade nej till att vara kandidat i EU-valet 2009 eftersom jag själv tycker att jag är för ung. Åkte dock på specialutformade kurser för att forma mig till en kandidat. Men nja. Till nästa val, då kan ni nästan räkna med att kunna kryssa Moa Karlsson (M) till Europaparlamentet ;) HEHE.
Men nu så är det GO JÄRKEBORN GO...... http://eu.moderat.se/?p=candidate&x=6




And yes. Han kommer sitta i Bryssel. Jävla hyvens grabb. Tänk att vi kursade tillsammans på eu-utbildningen förra året. :) Han hade dock lite mer drivkraft än mig. GO GO GO





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK