Pustar ut.

     Publicerat den  2009-06-09 › 15:21:09
     under My Freakshow 2 kommentarer
Nu har jag städat hela lägenheten, eller jag har badrummet kvar att ta mig an men då lär jag ha lite mat i magen först. Jag tycker att det är ganska mysigt att städa. Man har en dag hemma då man bara pysslar och plockar, dammar och donar. Och resultatet blir alltid sååå bra. Känns skönt när man har städat. Det riktigt känns i luften hur fräsh den blir. Har även tänt ett doftljus i vardagsrummet så att det ska bli en helt annan doft än vad man är van vid. Mys.

På fredag åker jag hem till Avesta och nu känner jag bara att jag verkligen verkligen vill hem. Nu har vi varit här i snart 5 månader och jag vänjer mig aldrig riktigt vid att vara så långt ifrån alla. Jag vill vara nära och känna mig nära. Jag brister nästan ut i gråt varje gång jag tänker på att alla kommer att samlas på midsommardagen i Buskbo och jag kan inte vara med. Jag är långt bort ifrån alla traditioner, familjen och vänner. Att få MMS på alla där hemma gör det bara svårare men ändå lättare. jag kan på något sätt se hur de växer och hur de leker på som vanligt. Det är tur att jag har Peter här nere för att vara själv tar kål på mig, inte alltid men just nu gör de det. Jag kan bara fantisera om Buskbo, barnen, mamma och pappa medans alla andra är där och upplever det. Jag längtar hem. Ibland önskar jag att jag var 3 år och mitt största bekymmer var att mina klackskor är förstora för att jag skall kunna dansa i dem, eller ifall jag ska ha klänningen med hello kitty eller den med barbie. Men samtidigt så är detta en erfarenhet som jag inte skulle ha fått annars. Jag har träffat så mycket nya underbara människor som jag inte skulle ha träffat om vi inte hade flyttat hit. Jag ångrar inte en dag här nere men vissa är svårare än andra.


Från VIP-festen på TGI 27 maj.


Johanna Sandvik ›

Gumman jag saknar dig! är du inte hemma nånting i sommar? inte över studenten heller? jag håller med dig, just nu önskar jag att jag var 3 år och utan bekymmer! love<3

Datum: 2009-06-10 Tid: 13:35:40
moa ›

Jag saknar dig med!!!!!!!!!!!!!! Jag kommer hem på fredag och tänkte gratulera dig då om jag får ;) puss <3<3<3

Datum: 2009-06-11 Tid: 00:42:05 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK