Små lätta moln.

     Publicerat den  2009-06-06 › 18:10:44
     under My Freakshow 1 kommentarer
Tjollahopp..

5/6
Frukost: Proteinshake, havtornjuice och en kopp kaffe
Lunch: Cobbsallad på Friday's
Lätt middag: Mozzarella
Kvällsis: Persika
Naturligtvis cykel fram o tillbaka från jobbet.

Det blir så knasigt med måltiderna när man jobbar eftermiddag. Jag jobbade från 15-23 igår.. Käkade lunch 14.30 och mozzarella vid 23.30. Inte bra för kroppen. BIG NO NO.
Dessutom så har jag varit nykter en vecka nu. Restaurangbranschfolkets spritintag är lite mer än vad jag är van med. En drink lite då och då och det blir lätt varje dag. Berättade igår för några om min vita vecka och de tyckte att jag var jätte duktig och stöttade mig. Jätte kul att det är så. De skulle shotta B52 precis innan jag skulle dra och Melissa var så söt och gav mig en shot Pepsi så att jag också kunde vara med. SWEEET.

Idag har jag ätit:
Yoghurt m. osötad basmusli och ett glas mjölk till frukost (eftersom det var det enda jag fick i mig innan jobb ville jag ha en stabil frukost)
Lunch: Hamburgare utan bröd och pommes (ja det var gott, det finns grönsaker)
Middag: Den är på ingång nu, falukorv och mackisar ( inte så mycket mackisar, men vad sjutton, det är faktiskt lördag)
Blir säkert en och annan godisbit till fotbollen men läsken ska jag hålla mig ifrån.

HEJ DÅ


Sandra ›

Haha, jag är lite efter.. Men vart jobbar du?

Datum: 2009-06-07 Tid: 11:20:23 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK