Validerad

     Publicerat den  2009-06-03 › 11:17:08
     under My Freakshow 2 kommentarer
Yes! Igår innan jag gick av mitt skift kl 23.00 blev jag äntligen validerad. Först av värdinnorna om jag uppfattade Gabbe rätt. Så sjuuuuukt skönt att äntligen vara det alltså. Då har man nåt det första trappsteget på Friday's standard och jag kan säga att de har väldigt höga krav på en, Det är ju inte som en vanlig restaurang eftersom man inte kan få den servicen som vi ger på någon annan restaurang någonstans egentligen eftersom Friday's är bäst i världen på service.

Det var väl 1 och ett halvt A4 papper med punkter som man skall ha klarat och uppfyller innan man blir validerad. Men nu är det äntligen gjort och jag firade med att glas isvatten. Har bestämt mig för att denna veckan skall bli en vit vecka eftersom man har kommit lite ur balans gällande helg och vardag när man jobbar skift såhär. Så det har ju blivit en drink lite då och då men nu får det vara nog. Man måste ta hand om kroppen sin.


mamma ›

Grattis!! Pärona

Datum: 2009-06-03 Tid: 14:58:09
moa ›

Tack mami och papi

Datum: 2009-06-03 Tid: 16:27:16



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK