Vinkat farväl

     Publicerat den  2009-06-26 › 08:49:21
     under My Freakshow 0 kommentarer

Nu har jag precis vinkat farväl till Peter som har satt sig i bilen för att åka hemåt mot dalarna. Det känns tungt och jag känner mig redan ensam. Men det är bara 12 dagar tills vi ses nästa gång så jag ska väl egentligen inte vara så ledsen för 12 dagar är faktiskt inte så länge. Men det är just det att han ska vara borta i 6 veckor som bekymrar mig. Jag åker upp och stannar en vecka om 12 dagar men sen då? blir vi ifrån varandra tills han kommer hem eller hinner vi träffas igen tror ni? Ja det visar sig väl. Men att sova själv i här hemma är väl det som skrämmer mig mest. Har aldrig tyckt om att sova själv. Jag drömmer så mycket konstiga drömmar så jag vill gärna ha Peter där så att jag kan småkrama lite på honom och sedan somna om.

Hur ska man få timmarna att gå idag då? Nu känner jag mig fortfarande trött så antingen så lägger jag mig och sover igen eller så hittar jag på något och sover middag sen. Börjar inte jobba förens kl 16.45 så man har ju heeeeeeela dagen .






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK