ÄNTLIGEN!

     Publicerat den  2009-03-19 › 20:45:24
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hihihi.. Imorgon får jag träffa alla nära och kära igen. Som jag har längtat. Ååååh. pratade med Agnes idag också, hon fyller ju 3 år idag och hon berättade för mig att hon åt glass. :) Pratade också med mamma Malin och hon hade köpt grejer till mitt hår. För imorgon blir det klipp och färg. GOSH vad jag har längtat. Kommer vara tipptopp när man återvänder till jobb på måndag. Har haft en skiitdålig vecka verkligen men avslutade den med att få ihop 1100:- kl 16.10 med en kund, kunde man få ett bättre slut på arbetsdagen? Att sälja det största och dyraste paketet vi har?! :) Längtar som fan efter att börja jobba på Fridays, tror verkligen att det jobbet kommer passa mig perfekt, som handen i handsken, som foten i en strumpa mm. . .

På lördag fyller jag år och det blir en fullspäckad dag som tusan,

Vakna
Frukost
Fixa sig 1 gången
Systemet
Käka med La Familia
Fixa sig 2:a gången
Middag och ferre med La CREW
Utgång  på Älvan med hela gangstergänget.



hihiihihhih.. jag längtar





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK