Börjar längta hem!

     Publicerat den  2009-03-07 › 14:13:47
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hej hej hallå hallå!

Har bokat flygbiljett hem den 20 mars och vi anländer på Arlanda 10.40. I samma sekund som vi bokade biljetterna började jag längta hem eftersom man har bokat in en resa dit. Ni vet väl hur det är när man bokar in någonting, man börjar ju längta som en galning. Mamma eller pappa ska komma och hämta mig och Peter när vi landar och transporterar oss hem. Jag måste ringa Malin idag och höra om hon har tid att klippa mig på fredagen då när vi anländer för så som jag ser ut i håret nu är katastrof. Jag vet ju inte vem man ska klippa sig hos här och dessutom så lär man punga ut ca 1000:- för att få en redig frisyr. Njjaaaeee. Tveksamt.

Famlij och vänner har börjat fråga mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent och jag har redan lagt upp en liten lista här men för att göra den lite längre så lägger jag på lite saker:D

* Klänning från Rare Fashion, finns på Nelly.se :)
* Sällskapsspel i alla former. Är så jäkla kul med spel men har tyvätt inga själv.
* En slant kan man ju önska sig från päronen :)
* SKOR! pumps pumps pumps
* Presentkort, gärna på Gina Tricot eller Weekday
* Klippning samt färgning (har fortfarande inte hittat en bra frisör än här nere)
* Presentkort på systembolaget (ja det finns checkar man kan köpa för sånna tävlar vi om på jobbet)
* Smycken i all dess väg. Älskar smycken men köper det aldrig själv.
* Ett par jätte trasiga, slitna gamla jeans, helst Levi's 501 ca 10- 20 år gamla i stl. 33, 34. så att de är lite stora.
* Systemkamera
* En prenumeration av tidningen Topp hälsa eller liknande
* snygga underkläder, gärna trosor och gärna spets :)
* Strumpor, lider brist på dessa som tusan
* Hårvårdsprodukter
* T-shirts i alla färger och former
* SKOR (igen) gåvänliga men snygga pjucks som jag kan använda på jobb
* Ögonskuggor i roliga färger










NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK