Dreggel dreggel.

     Publicerat den  2009-03-02 › 20:20:43
     under My Freakshow 0 kommentarer

Jag har fastnat för märket rare fashion. De gör totalsnygga klänningar och jag vill bara skicka efter alla. Det är blommigt, tub, kort, tight, tyll. Mm. Just love it! Jag hara blivit en klänningstjej nu. Älskar klänningar. Synd att det är lite kallt för att ha klänning på sig. För klänning och pumps är ju såååå snyggt. Men lär vänta med att köpa lite kläder nu. Finns andra saker att lägga pengarna på som sagt... Ååååh.

Förresten. Fyller år snart så jag tänkte skriva en liten önskelista här. Vet ju att la familia troget läser bloggen:)

* Klänning från Rare Fashion, finns på Nelly.se :)
* Sällskapsspel i alla former. Är så jäkla kul med spel men har tyvätt inga själv.
* En slant kan man ju önska sig från päronen :)
* SKOR! pumps pumps pumps
* Presentkort, gärna på Gina Tricot eller Weekday
* Klippning samt färgning (har fortfarande inte hittat en bra frisör än här nere)
* Presentkort på systembolaget (ja det finns checkar man kan köpa för sånna tävlar vi om på jobbet)
* Smycken i all dess väg. Älskar smycken men köper det aldrig själv.
* Ett par jätte trasiga, slitna gamla jeans, helst Levi's 501 ca 10- 20 år gamla i stl. 33, 34. så att de är lite stora.

Ja där är ett litet smakprov vad Fröken Karlsson önskar sig i födelsedagspresent. :)

HIH. Jag blir 20 år. Äntligen inge mer  tonåring.....






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK