En fredag á la firmafest

     Publicerat den  2009-03-02 › 19:30:29
     under My Freakshow 0 kommentarer
I fredags var det kaos på jobbet. Alla var som galna. Anja var galen när hon sprang runt och skrek att vi skulle köpa ut allt och alla. Chelsea fick blommor från en kund också. 5 röda rosor. snacka om att charma brallorna av kunden. Haha.. Jävla galen arbetsplats jag jobbar på men börjar gilla det mer och mer. Är på provition nu i Mars och öppnade med att tjäna 1000:- idag. Så om man kan sälja minst 1 om dagen så är man i hamn kan man säga men det kommer nog bli svårt. Hoppas kan man alltid.

Well well..
Fredagen: Efter jobbet så stack jag och Tove hem till mig på direkten för att göra oss redo. Vi skulle mötas på Gozzip kl 21 (vi hamnade inte på båten av någon konstig anledning, att vi skulle få äta hundmat typ. blä). efter några timmar kom Sara och vi började på med att bli lite småberusade och det blev vi innan vi ens kom till middagen. Haha. Förlåt familjen, men det händer sånt. :) Väl framme på Gozzip 21.15 så hälsades vi välkomna med champagne och grejer. MUMS. Efter en delikat middag och ytterligare lite vin så kände jag snabbt att jag var i toppform. Vi gick vidare till Ett uteställe som heter Hipp vid 12 tiden (lite för tidigt här i stan) för att svänga våra lurviga och dricka grasiösa drinkar. Vi fick i oss det mesta i dryckväg och vi totalägde dansgolvet vilket resulterade i en rejäl träningsvärk i varenda muskel i min kropp i stort sett. Jag kom hem vid 4 snåret på morgonen och somnade som en stock. Men värt var väl det. Det var en fruktansvärt rolig afton och jag längtar redan tills nästa firmafest, gråter nästan lite när jag tänker på att jag kanske inte ens är med på den. :( Jag trivs så jäävla bra på jobbet och jag fick jätte mycket cred. från min chef idag för att jag alltid är glad, jag är tydligen alltid glad och det var skönt att höra att jag alltid ser glad ut :D

puss på er arbetskollegor.

Pics from da middag. 


Här är Sara i alla sin glans. Hon hade t.o.m klänning på sig :)
 

Platschefen Ania när hon håller tal och berättar vad hon tycker om oss alla :D


Sweet Alex. Sexbarnsmamman på 28 år. Tufft.


Detta ansikte känner ni kanske igen? :) Javisst fan är det jag.


Tove i sin snygga svarta klänning och vi skymtar även Murre i bakgrunden.



pusss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK