High Fashion

     Publicerat den  2009-03-24 › 19:41:23
     under My Freakshow 1 kommentarer

Har fått presentkort på Vero av mina kära syskom m. familjer. Jag var in på Vero i Hansa innan jag stack hem från jobbet idag och visste inte alls vad jag skulle köpa, prova eller titta efter. Har börjat vara lite lat när det gäller mode, har mest kört på i det jag gillar och det har absolut resulterat positivt från både höger och vänster. Men jag saknar att känna mig riktigt INNE. Senaste Nytt. High Fashion. Sånt som man höll på med förr. Det var kul att vara inne. Att känna sig som en riktig IT-GIRL. Lär in på Vero på Entré också innan jag börjar flaxa med presentkortet. Funderar på att köpa något som är riktigt inne för jag totalälskar att köpa kläder. Det vet nog varenda kotte som känner mig. Well wel.. När jag har gjort mina inköp så slänger jag upp det på bloggen, har ju fått en rosa fin kamera också så nu kan jag ta fina bilder med:) hihih.



Sandra ›

Jaså, jag tycker att den redan gett resultat jag :) tror det mest beror på hur vit emalj man har innan. jag har ganska vita tänder i vanlifa fall, förutom att dom blivit missfärgade av all snus och cigg dom senste åren. men den verkar slipa bort missfärgningarna ganska bra..

Datum: 2009-03-27 Tid: 20:56:59 BLOGG: http://iliveinacake.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK