Kryllar av rockstjärnor

     Publicerat den  2009-03-10 › 19:28:34
     under My Freakshow 0 kommentarer

Rubrik.

Imorgon har vi tema dag på jobbet, rockstjärnetema. Alla på hela bygget ska klä ut sig till en sån och man skall vara extrem. Ligger här i soffan och funderar över hur fan jag ska klä mig för att se ut som en rockstjärna. ?!?!!?

Nog kan man klä sig rockigt men detta är annorlunda. Jag och Tove funderade lite på om vi ska sminka oss som männen i Kiss men vågar man det? förstå alla miner när jag går till jobbet imorgon liksom. hahaha

Är fett inne på 80-talets rockstjärnor och jag får göra en liten efterforskning här känner jag. Man måste ju vara bäst utklädd liksom. Något annat finns inte.


seeee yaaaaa....... SNART KOMMER JAG HEEEEEEEM






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK