Nästa utsmyckning på min kropp!

     Publicerat den  2009-03-08 › 22:17:58
     under My Freakshow 2 kommentarer
Här får ni ett smakprov på vad som kommer att hamna på min fot förhoppningsvis fredagen den 20 mars om GG har en tid för mig så att säga. Skall ringa till honom imorgon och kolla om han har tid för mig på eftermiddagen då när vi har kommit hem till Avesta. Annars får det bli någonstans här nere. Tove har tydligen mycket rabatt hos någon duktig tatuerare här. Halva priset kunde hon fixa med lite tur. :D Mannen i fråga är tydligen Sveriges duktigaste tatuerare men skulle vilja att det var GG som pyntade denna goding på min kropp eftersom han hör till HOMETOWN.

Det är Peter som har ritat den och jag tycker att den är underbar. Family står det för er som inte ser det. Hade en breakdown nu i eftermiddag när jag såg bild på Alex, Agnes och Emma. Plus att jag hade pratat med Dessan och Algot tidigare idag. Plus att mamma skickade bild ifrån stugan. Det blev bara för mycket och det kom en uppsjö av tårar ned för mina kinder. Jag saknar alla så oootroligt mycket. Så nu har jag bestämt mig för att Familjen skall finnas på min kropp och jag vet att pappa inte är så förtjust i tatueringar men denna är väl för jävla underbar. Den kommer att vara svart och rosa. My colors. Totally.



Den är personlig, den betyder så mycket. Och förr eller senare SKA den gaddas på min fossing.

god natt babies.


lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker :)


mamma Kallin ›

I och för sig håller jag med Din pappa, men visst är den snygg.

Datum: 2009-03-09 Tid: 18:22:44
lilli ›

lovely !

Datum: 2009-03-09 Tid: 18:59:40 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK