Räknar ner.

     Publicerat den  2009-03-31 › 21:17:27
     under My Freakshow 3 kommentarer
4 maj börjar jag min 2 veckor långa utbildning genom Fridays för att kunna börja jobba direkt på GRAND OPENING. Jag tror verkligen att det blir kul att få börja jobba där. Längtar verkligen jätte jätte mycket. Att få arbetskläder, träffa massvis med folk och ha skiftande arbetstider. Kan bli helt okej för mig som är så fruktansvärt. Är helt borta på mornarna. Har typ vaknat när jag kommer till jobbet efter min 20 min promenad. Skönt att jag tidigast kommer börja typ 11. sen :)

Har också börjat längta efter att la familia ska komma ner hit och se hur vi har det. Mamma och pappa har bokat in en helg i april men det är ju resten av dem också. Vill att de ska komma och hälsa på oss. Att få gå ut med dem och visa dem staden. Åååh längta.

Påsken börjar närma sig och våra flygbiljetter kommer att kosta 3000:- för båda bara till Borlänge på skärtorsdagen och sen finns det inga flyg hem på måndagen så nu är jag lite depp för att vi kanske inte åker upp? Vill ju verkligen det men att flyga till arlanda och sedan ta tåg upp till Borlänge och sedan åka bil kommer att ta så otroligt lång tid. Hmmm. Tåls att tänka på.

Nu ska jag fortsätta att kolla på desperata och sedan blir det att gå och sova. Är redan så otroligt trött men jag MÅSTE ju bara kolla klart på detta. Sedan så har jag så mycket tankar i mitt huvud och jag vill verkligen inte vara på jobbet nu. Vill vila upp mig, träna och ligga på soffan och pilla mig i naveln. Men säger jag upp mig nu så blir jag utan jobb i 1 månad och det är lika med inga pengar nästa månad. Mycket mycket tankar. Jag orkar ingenting efter jag har jobbat nu. Är helt död när jag kommer hem på dagarna.

hej då


vanja ›

men lilla gumman då!!! Det löser sig på nåt vis!!



puss mamma

Datum: 2009-04-01 Tid: 19:56:35
lilli ›

Sv - haha.. vad har jag för fel egentligen? EGENTLIGEN!?

Datum: 2009-04-01 Tid: 21:32:37 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/
Sväggan ›

Kolla tider så ofta du kan, det kanske kan bli något avbokning om du har tur. Synd att jag inte är i branchen längre då hade jag kunnat hålla koll åt dig. hoppas att ni kommer upp! Kramar från oss i Gammelgård

Datum: 2009-04-02 Tid: 11:27:15



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK