CRAZY AMERICANS!!

     Publicerat den  2009-05-04 › 20:01:21
     under My Freakshow 0 kommentarer
CHOCKAD!

Har nu börjar utbildningen på mitt nya jobb. Eftersom Grand Opening är 19 maj så har vi bara 2 veckor att bli utbildade. Enligt Jennika ( Manager) så tar denna utbildningen EEEGENTLIGEN 2 månader om man är normal. Men tydligen är vi så Fucking bra att vi klarar det på 2 veckor. SVETTIGT. När de öppnade dörrarna för oss stod det ett gäng totalt galna amerikaner och skrek WELCOME TO FRIDAYS!!!!!!!!! WOOOOHOOOO WOWOWOWO.. Och klappade händerna som fan. Ja jälvlar ja. Vi skrattade nog oss igenom hela introduktionen men så ska det väl vara?! Vi delades sedan upp i grupper och eftersom jag ska vara Hostess så letade jag reda på mina bruttor. Vi är ett gäng om 8 tjejer som ska skifta varandra. Vi kom jättebra överrens på en gång och stannade faktiskt kvar lite extra för att lära känna varandra.

Här kan ni kolla in min nya arbetsplats. http://www.fridays.se/

see ya nu lär jag plugga på lite om fridays..






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK