Dagen!

     Publicerat den  2009-05-08 › 12:45:30
     under My Freakshow 1 kommentarer
Nu ligger jag i soffan, slölyssnar på MTV och drar mina tankar mot duschen. Längtar till jobbet och tjejerna där. Vi är ett fantastiskt gäng på 9 brudar som går så jäääkla bra ihop. Efter jobb idag väntas afterwork, förmodligen på lilla torg men sen när vi börjar jobba så blir det nog på Fridays då vi får 35% rabatt på allt som finns i mat och dryckväg. HELL YEAH. Det gäller även om jag kommer dit med 2 kompisar så får de också rabatt bara för att de är med mig. Trevliga förmåner. Med tanke på att vi har samlat in de bästa bartendersen från far far away så kommer det nog bli fiiina drinkar. FGIF har ju i lag världens bästa bartenders och har varit först med massvis med drinkar tex. long ilsand icetea och vit cosmopolitan. Nu har de till och med bytt ut drinklistan i sverige eftersom hela stureplan hade härmat den så vi får väl se hur lång tid det tar innan vår nya drinklista finns runt om på lilla torg.

Well well. Ska hoppa in i duschen nu och sedan överväga om jag vågar ha på mig en kortärmad skjorta.Vet inte hur de ställer sig inför tatueringar men det blir så jääkla varmt med långärm hela tiden så jag bör ta kortärm idag. Vi som är host ska uppträda idag med ett litet nummer som vi har kommit på. alla i management blev helt upprymda när de såg den igår så nu måste vi framföra den framför hela bygget. alltså 106 personer. Svettigt ;)


Magnus ›

Hallå! Allt bra? Måste höra mig för lite. Hur trivs du i Malmö? =) Bor ju i Norrköping nu men kan inte låta bli att längta söderut, haha. =)

Datum: 2009-05-08 Tid: 20:12:14 BLOGG: http://metimetoshine.wordpress.com



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK