Fann denna hos Linn och jag har ju tråkigt så.....

     Publicerat den  2009-05-29 › 13:03:51
     under My Freakshow 0 kommentarer

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Köpa en lägenhet i Västra Hamnen, OFC.


Har någon någonsin kallat dig lat?

Förmodligen, men inte rätt i fejjan på mig på ett bra tag.


Vilken svordom använder du mest?

skit?


Tittade du på tecknat när du var liten?

Självklart, och slänger ett öga på barnkanalen nu också :D


Hur många syskon har du?

Fem


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Såklart, är ju beroende av tatueringar. Har ju redan fyra.


 Vad har du för väder just nu?

Sol


Vad åt du till middag lunch senast?

Frukost, en proteinshake och ett glas grönt te


Kan du vissla?

Javisst kan jag det.


Vilken film kan du alla replikerna till?

Emm... Förmodligen alla Sällskapsresor med Stig-Helmer Olsson J


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

2


Har du en stationär dator eller en bärbar?

Bärbar


Vilket var ditt favoritämne i skolan?

Ööm. Villkor och spelregler? Aka; resa till tyskland


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Ryck upp dig, bättre kan du. Du är ju bäst!!!!!


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

varierar


Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Det säger jag inte för det ska min son heta om jag får någon. SÅ DET SÅ.


Har du åkt moped någon gång?

Klart jag har. Förstå att vara 15 år och bo 2 mil från stan. Klart man hade moped.


Vad lyssnar du på nu?

Bilarna som passerar utanför mitt fönster. LAAAMT.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK