Hjärntvättad?

     Publicerat den  2009-05-25 › 11:40:37
     under My Freakshow 2 kommentarer

Ligger här i soffan, har ätiti frukost och tar det allmänt piano. Sen slog det mig, jag saknar jobbet och alla människor där. Jag vill till jobbet idag fast det är min lediga dag. Är inte det sjukt? Jag vill åka dit, bara sitta där och titta på alla. Behöver inte ens sällskap utan kan nöja mig med en bok, en kaffe och mig själv på JOBB. Jag skulle ju lika gärna kunna sitta här hemma och läsa och bli ostörd men vill hellre in till jobbet. Jag har förmodligen världens kanske bästa arbetsplats. Jag tycker så himla bra om den och igår åkte våra coacher hem. Jätte sorgligt faktiskt eftersom de har varit med oss i 3 veckor och fostrat oss till äkta fridaysmänniskor. Tror dock att Pappi stannar lite längre och lika Micke men vad vet jag.

Utifall jag ska iväg till stan och jobbet har jag bestämmt outfit, Beiga chinos, Vitt oversize linne, rött hårband och sandaler. BIGYESYES.

Hmmm,, en glass skulle inte sitta fel nu va? hmmmmm



Anonym ›

Hej Moa. Jättekul att du trivs, Ha de så jättebra och kram till er båda Pappsen

Datum: 2009-05-25 Tid: 21:52:33
Jen ›

Hej vännen! Kul att du har blogg du med ;) Puss babe

Datum: 2009-05-26 Tid: 09:28:38 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se.



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK