Jävlar i mig vilken stressig afton

     Publicerat den  2009-05-30 › 13:44:29
     under My Freakshow 2 kommentarer
Gårdagen var KAOS, dock kontrollerat kaos. Vi hade väl 300 bordsbokningar ungefär, sällskap på mellan 7-20 personer som skall seatas. Dessutom Folk på väntelista. Kom man utan att ha bokat ett bord kunde man få vänta ca 40 minuter bara på att få SITTA ner. Ville man ha ett bord ute kunde det ta ytterligare tid. Det var galet mycket folk. Men det var fruktansvärt kul att få testa på att jobba under den stressen. Vi lyckades göra ett Kanonjobb och management var supernöjda så man blir väl äntligen validerad idag. Hoppas jag. Då får vi även gå upp i lön och det kommer ju genast att bli TOPPEN :D Vi fick höra igår att vi i dörren skötte oss bäst på HELA stället. De är tydligen jätte jätte nöjda med alla oss och det är ju bra med tanke på att de har börjat sparka folk på alla andra stationer utom oss. Läskigt.

Well well. Hoppas att det blir mycket att göra ikväll med. Det är kul när det är mycket att göra. Men ska nog ta på mig en kortärmad skjorta idag, långärm igår var fööööööör varmt med tanke på att vi sprang ungefär hela tiden. Det skulle ha varit nice att ha en stegmätare på sig ikväll. Ska nog höra med mr. wonderful om han har sin med sig och fall jag kanske kan få låna den. Men nu ligger han och sover, var ut på lite festligheter igår och är en skvätt sliten idag. :)

Ja ja. Ni vet att jag lever och ska försöka få upp lite bilder på arbetsplatsen. Om jag har tid ska jag ta lite kort idag.

puss puss och glöm inte morsdag imorgon!! Love u Mama.


Dagens horoskop:

Väduren 21/3-20/4

Trots att det är lördag handlar det mer om arbeten än om nöjen. Du har väldigt mycket att slutföra.

Ser ut att stämma eftersom jag jobbar ikväll...



mamma ›

love you too...



mamsen

Datum: 2009-05-30 Tid: 16:51:49
Jen ›

Hej söt! :) Jag ska hyra, det känns som en smart idè först och främst iallafall! Är det sjukt att sakna jobbet när man är ledig förresten? ;) Puss kram!

Datum: 2009-05-31 Tid: 14:20:36 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se.



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK