LALALA

     Publicerat den  2009-05-02 › 10:36:30
     under My Freakshow 0 kommentarer
Hej. Har haft bloggtorka som fan nu i några veckor. Har inte haft en aning om vad jag ska skriva om så jag lullar väl på lite här. Som ni vet så var jag hem och hälsade på för 2 veckor sedan i Avesta. Jag var där tills torsdagen förra veckan då jag åkte med mamma och pappa ner till Malmö eftersom de ändå skulle hälsa på :) Under fredag, lördag och söndag hann vi spela 3 rundor golf och äta mycket god mat. På torsdagkväll åt vi på La Trattoria, en underbar liten italiensk restaurang med jätte jätte god mat. På fredagen så Åt vi på Salt o Brygga i västra hamnen och tittade samtidigt på när solen gick ner över Köpenhamn. Mys. Lördagen bjöd på mat á la Peter, Ryggbiff, tomatsallat och vitlöksbröd. MUMS och på söndagen åt vi på Jensens Böffhus. Det var inte heller så jäkla dumt :)

Sista April då? Jo den spenderade jag och Peter i Köpenhamn. Vi vandra runt i staden, tog oss en och annan öl. Gick även på tivoli, åkte massa karuseller och drack Irish Coffe som förmodligen var den starkaste jag har druckit. Svängde även in på Hard Rock Café innan vi tog tåget hem till Malmö och sedan var vi i säng. Peter skulle upp tidigt igår, åkte på någon bilträff någonstans och jag tillbringade min dag i västra hamnen tillsammans med solen och mina vänner. Loveli. På vägen hem vid 19 snåret köpte jag med mig sushi och mötte sedan en yrvaken Peter i dörren som precis hade vaknat från sin middagslur.

Dagens: In på systemet och köpa Rosévin. Fick reda på att det blir brydfest i stadsparken med Tove, Sara, Ellinora, Josephine och hennes kompis från Stockholm och det ska bli jääätte kul att träffa Sara. Har nämligen inte träffat henne sen jag slutade på förra jobbet och det är ju 4 veckor sedan. Så när chansen finns att träff na, lär jag ju ta den. För endast gud vet när jag har tid eller ork att träffa folk nästa gång eftersom jag börjar utbildning för mitt nya jobb på måndag. och jag slutar inte förns 22 på kvällarna då.

hej då





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK