Outfit

     Publicerat den  2009-05-05 › 11:41:01
     under My Freakshow 2 kommentarer
Yes, ska man ta tummen ur arslet och gå o köpa alla saker jag behöver.

Svarta polerbara skor
Svarta byxor med pressveck
Svarta Skjortor
Svarta strumpor
Röda accessoarer

Jag har redan köpt 2 svarta skjortor som är to die for men behöver fler. Så det är bara ta och investera i fina outfits till jobbet eftersom jag kommer bli kvar där ett tag. Verkar vara ett sjukt roligt jobb måste jag säga.

dags att hoppa in i duschen då, har kikat på 2 avsnitt av sex and the city nu på förmiddagen för att vakna till lite. Funderade på att göra mig lite kaffe då jag upptäckte att allt kaffepulver var slut. Så det får bli en kaffe på Waynes istället när jag shoppar. SYND.. :)

Ang. accesssoarerna hade jag tänkt att köpa:
ett rött hårband
ett rött armband
ett rött halsband
röda örhängen
ett rött bälte.

Man måste ju kunna variera sig lite eftersom man kommer se så svart och pråper ut annars.

Hejdå


Lilli ›

sv; hehe, 2 på säsong 4 ;)

yes, dt är dags att åka hem nu, äntligen ! kommer ner i sommar, dt looovar jag! <3<3

Datum: 2009-05-05 Tid: 17:06:23 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/
Mondie ›

Sv; Taaack :) Jeansen är från H&M ;)

Datum: 2009-05-05 Tid: 19:27:20 BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK