Rosévin

     Publicerat den  2009-05-02 › 15:25:11
     under My Freakshow 1 kommentarer

Jag skulle vilja hylla min käre vän Mateus för vara det godaste Rosévinet som finns. Fick med mig ett par flarror från systemet. Tänkte att jag skulle köpa en dunk med Rosé, typ tandorra eller något men eftersom det verkar som att alla andra i Malmö tänkte samma sak så var dunkarna slut när jag var där. Synd för mig, men eftersom Mateus inte finns på dunk så var dt väl lika bra kanske? Well well. Dunken räcker längre och är mycket roligare. Jaja. Ska ta en kik i garderoben för att hitta något att ha på sig ikväll när vi ska gör stan. Blev tydligen ett jävla gäng.

Moa
Tove
Sara
Ellinora
Ante
Micke
Ellinornas kompisar från Jönköping
Josephine och hennes kompis från sthlm.

Har träffat Micke och Ante en gång förut när Sara fyllde år. De är så jäkla roliga. Dom är nämligen värsta norrlänningarna och bögar, ja de är ihop de två. Så från att gå från noll homovänner till fyra homovänner på några månader tycker jag är ganska bra jobbat., HAHA. Soft. Det är så kul och häftigt tycker jag att de är så otroligt öppna med det.

Blir ett jävla parkhäng för att sedan bege oss till the Baser som tydligen ska ha den mest fantastiska uteservering.



Hej då mina vänner. Hoppas att vädret uppe i Dalarna är lika Fabulusiskt som här nere. :P



Storebror ›

Skulle ha frågat storebrollan vilket vin du skulle köpt istället. Eller va fan köp vilket rosevin som helst och blanda ut med Fanta, tro mig det är grymt gott, men du kan väl redan namnet på denna "drink" på krogen elle ? Annars är det dags att lära sig namnet på förra årets stekardrink.



Datum: 2009-05-05 Tid: 23:13:09 BLOGG: http://www.starktsinne.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK