TGI FRIDAYS, HOW DO YOU FEEL?

     Publicerat den  2009-05-23 › 12:50:19
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hallå alla mina läsare. Jag har inte alls varit bra på att uppdatera sedan jag började jobba igen. Fy mig. Men jag har inte riktigt haft tid tyvärr. Det händer så mycket hela tiden och jag har lite udda arbetstider jämfört med innan. Idag ska jag jobba 14-22 eller senare. Har jobbat över ganska många pass faktiskt eftersom det är mycket att göra såhär i början.

Men som de flesta kanske undrar så går det jätte jätte bra och har fått mycket beröm. :) På onsdag har jag fått hedersuppdrag tillsammans med Jasmine och hämta TGIs  styrelse på centralstationen på morgonen och eskortera dem till sitt hotell. :D Enligt chefen så var det minsann inte vilka som helst som fick göra det inte. Utan bara de mest pålitliga så det var ju trevligt att de tänkte på mig i ledningen :)

Igår skulle jag ha jobbat 11-15 men jag var väl ombytt och påväg att gå med vid 17.30 eller nåt och då började det naturligtvis att åska, fy och ve. Peter tog sig in till jobbet mitt och vi tog oss lite käk och drinkar och umgicks med mina nyfunna kamrater. Mys. Eftersom man har en personalrabatt på 35% så blir ju mat och dryck genast billigare och vi konstaterade att vi värnade om ekonomin eftersom det är billigare för oss att dricka drinkar på Fridays än att dricka bärsa i Köpenhamn.

Vi har sån grym stämning på jobbet och alla hjälper varandra. Ha, som igår tillexempel så hamnade jag i köket och var kock i 1,5 timme, eller kock och kock, buffalowings, sallad och ranshdressing gör väl inte till någon kock men det var kul att testa på något nytt och det var väldigt uppskattat av Management att jag tog på mig att hjälpa till där det behävdes. TEAMWORK.

Dessa bilder är från grand opening i tisdags. :)

 
En Appletini på världens bästa jobb, som balsam för mina smaklökar.


Martina, Frida och Madde.Mina nyfunna kamrater på fridays :)


Erik, Mr Bartender. Dom kan sina drinkar, männen i baren.

Här har vi Philip dansandes på bardisken, några minuter efter att bilden är tagen släpar han upp Sverige Chefen för fridays och där uppe står de sedan och dansar järnet. Om jag var chefen hade jag nog haft lite ååångeeest dagen efter. haha..

CIAO


Anonym ›

Det gläder ett päronhjärta att du trivs så bra!!



Kram från dina Päron

Datum: 2009-05-23 Tid: 17:00:58



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK