Toppstudent!

     Publicerat den  2009-05-05 › 22:16:09
     under My Freakshow 2 kommentarer
Yes. Jag kallar mig för en typisk toppstudent. Idag som jag skrev tidigare så har jag köpt lite nytt stuff till min outfit. Hittade kanonsnygga och sköna byxor och massa accessoarer. Jag blev verkligen jätte fin :) Men eftersom vi inte behövde bli klarar med jobboutfit redan idag utan imorgon så var det inte så många som hade outfiten på sig förutom jag och en till tjej :) även hon, toppstudent och super seriös med detta yrke. Vi hade prov idag och jag kände mig verkligen som den där plugghästen men det kändes så otroligt bra för vi lär oss bara roliga saker. BARA. Sedan efteråt när alla andra gick så var det jag och den andra outfit-tjejen som stannade kvar och hade frågestund med vår manager. Jag anser att det är viktigt att visa framfötterna redan från första stund och visa att man är intresserad och villig att lära sig. Att vi sedan har ett gäng CRAAAAAAZY Americans som också ska lära oss saker gör saker och ting sååå mycket roligare.
We are allowed to be crazy, because in here, it's always Friday.

Totalälskar mitt jobb. Kommer förmodligen att hänga där även när jag inte jobbar, just sip a drink and watch as my colleagues are working :)



Storebror ›

Stolt över dig sys. Coolt att du gillar nya jobbet. Men akta dig för f-n för att äta mat på jobbet då kommer du att ligga i vassen i sommar :)

Datum: 2009-05-05 Tid: 23:15:49 BLOGG: http://www.starktsinne.se/
Lilli ›

dom snackade om FRiDAY'S idag, på sex and the city.. ;D

kul at du trivs å att dt går bra <3

Datum: 2009-05-05 Tid: 23:43:47 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK