welcome to skiftarbete

     Publicerat den  2009-05-29 › 12:26:54
     under My Freakshow 0 kommentarer
jobbar hela helgen. 16.45-23.00. ville egentligen på grillparty med älsklingen idag men det sket sig eftersom ingen kunde byta skift med mig :/. Men jag får väl härja runt på jobbet medans Peter har det mysigt på grillfest. Mitt horoskop för dagen tror jag inte alls kommer att stämma och jag blir bara arg när jag läser det.


Väduren 21/3-20/4

Fredagen passar fint för avkoppling. En romantisk afton kan också ge väldigt fin utdelning. Mysigt.

Avkoppling? var? på jobbet? vet dom hur stressigt det är på fredagar?
Romantisk afton? När?  kl 23 med mig själv och en påse chips?
Mysigt? När? Förmodligen när Peppe ramlar in på morgonkvisten ich myser ner sig bredvid mig i sängen.

Nä ni Aftonbladets horoskop, bättre har ni kunnat!

Nu ska jag ta och skölja upp mina skjortor. Har inte hinnit boka tvättid så det blir handtvätt som gäller idag. Kul? Nej.

Kommer även blir sorgligt på jobbet idag, nu har nämligen ALLA coacher osv åkt hem och alla norska smågalna chefer. Kommer att bli väldigt tomt men Marius och Catrine sa ju att de skulle komma tillbaka någongång så det får vi väl hoppas.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK